2 Temmuz 2012 Pazartesi

Düşüş Serisi Lauren Kate

Evet çook uzun bir aradan sonra tekrar yeni yazıyla karşınızdayım.
Hepinizden çok özür dilerim.Bir takım sağlık sorunları yüzünden blog ile ilgilenemedim. Kusura bakmayın artık.
Neyse bu gün size fantastik bir seriden bahsedeceğim. Büyük bir ihtimalle kitapçı raflarında rastgelmişsinizdir. Rastgelmemişsenizde bu gün seri hakkında fikir edinebilirsiniz.
bir defa ben kitap kapağına ba-yıl-dım. Kapaktaki kızların saçları , kıyafetleri felan çok güzel.
Kitabın konusuna gelecek olursak kitap düşmüş melekler üzerine kurgulanmış. Zaten yazının başında bahsettiğim gibi fantastik bir aşk hikayesi. Kitabın kahramanı Luce ve onun sıradışı hayatını konu alıyor. Serinin şimdilik 3 kitabı Türkçeye çevrildi. Seriye adını veren ilk kitap Düşüş, Azap ve son çıkan 3.kitap Tutku. Ben ilk 2 kitabı yani Düşüş ve Azabı okudum.
Ben seriyi çok beğedim. Eğer sizde Vampirlerden, Kurt Adamlar biraz bunaldıysanız,yeni kurgular okumak istiyorsanız ya da fantastik roman bağımlısıysanız bu seriyi öneririm.
Azap çok heyecanlı bir yerde bitti. Ama şimdilik Tutkuyu alır mıyım bilemiyorum. Okunacak çook kitabım var. İlk defa bu kadar fazla kitabım birikti. Elimdekileri eritene kadar kitap almayı düşünmüyorum ki düşünsem bile annem ve babamın izin vereceğinden şüpheliyim. Off ne yapayım konu kitap olunca çok açgözlü oluyorum engelleyemiyorum kendimi :D
Ayrıca yazarın Sevgililer gününe özel olarak çıkartmış olduğu Aşka düşüş adlı bir kitabı var. Seri ile bağlantılı ama bir devam kitabı niteliğinde değil. Serideki yan karakterlerin anlatıldığı  4 farklı hikayeden oluşan bir kitap. Benim bir hastalığım var. Serideki bazı yan karakterleri o kadar çok seviyorum ki bazen başrolleri bile unuttuğum oluyor. Bu seride de çok sevdiğim yan karakterler var bu yüzden bu kitabı çok merak ediyorum.
Genel olarak toparlarsak ben seriyi beğendim,okumak isteyenlere , merak edenlere de öneririm. İyi okumalar,yeni bir yazıya kadar kendinize iyi bakın :))





2 yorum:

  1. bu seriyi okumayı aslında çok istiyorum.ama bu aralar o kadar aynı tarzda şeyler okudum ki biraz mola dedim polisiye aldım elime.tess gerritsen okuyorum.tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Seni anlayabiliyorum. :D bende ara verdim fantastik romanlara bir süre. Bir süre sonra bayıyor insanı,okuyası gelmiyor. Bende şimdi Agatha Christie den Kanatların çağrısı'nı okuyorum kısa kısa öykülerden oluşuyor ve bazıları çok çarpıcı. Tavsiye ederim ki zaten Agatha Christie yani.Her yazdığı ayrı güzel. :D
    Tess Gerritsen'in hiç bir kitabını okumadım ama adını o kadar çok duydum ki.Çok merak ediyorum. Ama önce elimdekileri eritmem gerek. Okunmayı bekleyen bir kitap yığınım var ve annem onları okumadan pek kitap almaz. :D ama eğer kandırırsam kesinlikle almayı düşünüyorum :D

    YanıtlaSil